Katter (lättläst) – ljudbok
Helene LumholdtInläst av Sari Eliasson
Längd: 0h 39min
ISBN: 9789188993465
Lyssna på ljudboken Katter (lättläst) av Helene Lumholdt inom facklitteratur. Speltiden är 39 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 39min
- Vid 1,5×
- 26 min
- Vid 2×
- 20 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Katter (lättläst)?
Katter (lättläst) läses upp av Sari Eliasson.
Hur lång är ljudboken Katter (lättläst)?
Speltiden för Katter (lättläst) är 39 minuter.
Var kan man lyssna på Katter (lättläst)?
Katter (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Sari Eliasson
- Speltid
- 0h 39min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993465
Fler ljudböcker av Helene Lumholdt
Liknande ljudböcker
Hundar (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig glad (lättläst)
Helene Lumholdt
Funkisfestivalen (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig ledsen (lättläst)
Helene Lumholdt
I fängelse (lättläst)
Helene Lumholdt
Nu kör vi! Träna och ha kul (lättläst)
Helene Lumholdt
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson