Jag känner mig ledsen (lättläst) – ljudbok
Helene LumholdtInläst av Kerstin Andersson
Längd: 0h 29min
ISBN: 9789170534539
Lyssna på ljudboken Jag känner mig ledsen (lättläst) av Helene Lumholdt inom facklitteratur. Speltiden är 29 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 29min
- Vid 1,5×
- 19 min
- Vid 2×
- 15 min
- 30-minuterspass
- cirka 1
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (2 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Jag känner mig ledsen (lättläst)?
Jag känner mig ledsen (lättläst) läses upp av Kerstin Andersson.
Hur lång är ljudboken Jag känner mig ledsen (lättläst)?
Speltiden för Jag känner mig ledsen (lättläst) är 29 minuter.
Vilken del i serien Känsloserien är Jag känner mig ledsen (lättläst)?
Jag känner mig ledsen (lättläst) är del 1 av 2 i serien Känsloserien.
Var kan man lyssna på Jag känner mig ledsen (lättläst)?
Jag känner mig ledsen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Kerstin Andersson
- Speltid
- 0h 29min
- Serie
- Känsloserien (del 1)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170534539
Fler delar i Känsloserien
Fler ljudböcker av Helene Lumholdt
Liknande ljudböcker
Katter (lättläst)
Helene Lumholdt
Hundar (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig glad (lättläst)
Helene Lumholdt
Funkisfestivalen (lättläst)
Helene Lumholdt
I fängelse (lättläst)
Helene Lumholdt
Nu kör vi! Träna och ha kul (lättläst)
Helene Lumholdt
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson