Hundar (lättläst) – ljudbok
Helene LumholdtInläst av Örjan Blix
Längd: 1h 19min
ISBN: 9789188993328
Lyssna på ljudboken Hundar (lättläst) av Helene Lumholdt inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 19 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 19min
- Vid 1,5×
- 53 min
- Vid 2×
- 40 min
- 30-minuterspass
- cirka 3
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Hundar (lättläst)?
Hundar (lättläst) läses upp av Örjan Blix.
Hur lång är ljudboken Hundar (lättläst)?
Speltiden för Hundar (lättläst) är 1 timmar och 19 minuter.
Var kan man lyssna på Hundar (lättläst)?
Hundar (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Örjan Blix
- Speltid
- 1h 19min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993328
Fler ljudböcker av Helene Lumholdt
Liknande ljudböcker
Katter (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig glad (lättläst)
Helene Lumholdt
Funkisfestivalen (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig ledsen (lättläst)
Helene Lumholdt
I fängelse (lättläst)
Helene Lumholdt
Nu kör vi! Träna och ha kul (lättläst)
Helene Lumholdt
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson