Funkisfestivalen (lättläst) – ljudbok
Helene LumholdtInläst av Kristina Leon
Längd: 0h 24min
ISBN: 9789170537738
Lyssna på ljudboken Funkisfestivalen (lättläst) av Helene Lumholdt inom facklitteratur. Speltiden är 24 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 24min
- Vid 1,5×
- 16 min
- Vid 2×
- 12 min
- 30-minuterspass
- cirka 1
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Funkisfestivalen (lättläst)?
Funkisfestivalen (lättläst) läses upp av Kristina Leon.
Hur lång är ljudboken Funkisfestivalen (lättläst)?
Speltiden för Funkisfestivalen (lättläst) är 24 minuter.
Var kan man lyssna på Funkisfestivalen (lättläst)?
Funkisfestivalen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Kristina Leon
- Speltid
- 0h 24min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537738
Fler ljudböcker av Helene Lumholdt
Liknande ljudböcker
Katter (lättläst)
Helene Lumholdt
Hundar (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig glad (lättläst)
Helene Lumholdt
Jag känner mig ledsen (lättläst)
Helene Lumholdt
I fängelse (lättläst)
Helene Lumholdt
Nu kör vi! Träna och ha kul (lättläst)
Helene Lumholdt
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson