Ljudbokstoppen
Jag känner mig glad (lättläst)

Jag känner mig glad (lättläst) – ljudbok

Helene Lumholdt

Inläst av Kerstin Andersson

Längd: 0h 23min

ISBN: 9789170537004

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Jag känner mig glad (lättläst) av Helene Lumholdt inom facklitteratur. Speltiden är 23 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Kerstin Andersson
Speltid
0h 23min
Serie
Känsloserien (del 2)
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537004

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Jag känner mig glad (lättläst)?

Jag känner mig glad (lättläst) läses upp av Kerstin Andersson.

Hur lång är ljudboken Jag känner mig glad (lättläst)?

Speltiden för Jag känner mig glad (lättläst) är 23 minuter.

Vilken del i serien Känsloserien är Jag känner mig glad (lättläst)?

Jag känner mig glad (lättläst) är del 2 av 2 i serien Känsloserien.

Var kan man lyssna på Jag känner mig glad (lättläst)?

Jag känner mig glad (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen