Vem har sagt något om kärlek? (lättläst) – ljudbok
Elaf Ali77 betyg hos Storytel
”Vem har sagt något om kärlek? (lättläst)” är en ljudbok inom biografier av Elaf Ali. Den är utgiven av Vilja förlag 2022.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
3 tjänster för den här ljudboken.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
- Kategori
- Biografier
- Förlag
- Vilja förlag
- Utgiven
- 2022
- ISBN
- 9789179495510
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Fler ljudböcker av Elaf Ali
Liknande ljudböcker
Er pappas dubbelliv: En sann historia
Andrea Hunter
3,4 · 2 237
Fallet Eerika – barnamordet som skakade en hel nation
Vera Miettinen
4,3 · 384
Jag ska döda dig din jävla thaihora!
Ingrid-Maria Erlandsson
4,1 · 526
Jag vill bara vara fin: En sann historia
Stephanie Brown
3,9 · 887
Alla visste: Inlåst och våldtagen av min styvfar
Lydia Gouardo
4,1 · 220
Inspärrad
Ann Cusack, Joe Cusack, Carol Minto
4,4 · 473
Fängslad kärlek
Johanna Sjöberg
3,1 · 1 693
Mikael Persbrandt : så som jag minns det
Carl-Johan Vallgren
4,4 · 25 603