Ljudbokstoppen
Heder - Om regler och tvång, frihet och kärlek (lättläst) – omslag till ljudboken av Elaf Ali

Heder - Om regler och tvång, frihet och kärlek (lättläst) – ljudbok

Elaf Ali

Inläst av Tove Dahlberg

Längd: 0h 28min

4,4 av 5 stjärnor, 23 betyg hos Storytel

23 betyg hos Storytel

🎙 Mänsklig uppläsare Biografier

”Heder - Om regler och tvång, frihet och kärlek (lättläst)” är en ljudbok inom biografier av Elaf Ali. Inläsningen görs av Tove Dahlberg och är 28 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2025.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

4 tjänster för den här ljudboken.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Uppläsare
Tove Dahlberg
Speltid
0h 28min
Kategori
Biografier
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2025
ISBN
9789188993700

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen