Spåren i snön (lättläst) – ljudbok
Ann GomérInläst av Örjan Blix
Längd: 0h 51min
ISBN: 9789188993083
Lyssna på ljudboken Spåren i snön (lättläst) av Ann Gomér inom deckare. Speltiden är 51 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Örjan Blix
- Speltid
- 0h 51min
- Serie
- Grannarna på Bofinken (del 1)
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789188993083
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Spåren i snön (lättläst)?
Spåren i snön (lättläst) läses upp av Örjan Blix.
Hur lång är ljudboken Spåren i snön (lättläst)?
Speltiden för Spåren i snön (lättläst) är 51 minuter.
Vilken del i serien Grannarna på Bofinken är Spåren i snön (lättläst)?
Spåren i snön (lättläst) är del 1 av 2 i serien Grannarna på Bofinken.
Var kan man lyssna på Spåren i snön (lättläst)?
Spåren i snön (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.