Ljudbokstoppen
Rockfesten (lättläst)

Rockfesten (lättläst) – ljudbok

Ann Gomér

Inläst av Marika Bergström

Längd: 0h 34min

ISBN: 9789188993397

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Rockfesten (lättläst) av Ann Gomér inom facklitteratur. Speltiden är 34 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Marika Bergström
Speltid
0h 34min
Serie
Grannarna på Bofinken (del 3)
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789188993397

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Rockfesten (lättläst)?

Rockfesten (lättläst) läses upp av Marika Bergström.

Hur lång är ljudboken Rockfesten (lättläst)?

Speltiden för Rockfesten (lättläst) är 34 minuter.

Vilken del i serien Grannarna på Bofinken är Rockfesten (lättläst)?

Rockfesten (lättläst) är del 3 av 2 i serien Grannarna på Bofinken.

Var kan man lyssna på Rockfesten (lättläst)?

Rockfesten (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Fler delar i Grannarna på Bofinken