Doris dag (lättläst) – ljudbok
Ann GomérInläst av Varja Berg
Längd: 0h 4min
ISBN: 9789188993601
Lyssna på ljudboken Doris dag (lättläst) av Ann Gomér inom facklitteratur. Speltiden är 4 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Varja Berg
- Speltid
- 0h 4min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993601
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Doris dag (lättläst)?
Doris dag (lättläst) läses upp av Varja Berg.
Hur lång är ljudboken Doris dag (lättläst)?
Speltiden för Doris dag (lättläst) är 4 minuter.
Var kan man lyssna på Doris dag (lättläst)?
Doris dag (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.