På andra sidan vägen (lättläst) – ljudbok
Camilla WallqvisterInläst av Kerstin Andersson
Längd: 1h 18min
ISBN: 9789170534027
Lyssna på ljudboken På andra sidan vägen (lättläst) av Camilla Wallqvister inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 18 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 18min
- Vid 1,5×
- 52 min
- Vid 2×
- 39 min
- 30-minuterspass
- cirka 3
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp På andra sidan vägen (lättläst)?
På andra sidan vägen (lättläst) läses upp av Kerstin Andersson.
Hur lång är ljudboken På andra sidan vägen (lättläst)?
Speltiden för På andra sidan vägen (lättläst) är 1 timmar och 18 minuter.
Var kan man lyssna på På andra sidan vägen (lättläst)?
På andra sidan vägen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Kerstin Andersson
- Speltid
- 1h 18min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170534027
Fler ljudböcker av Camilla Wallqvister
Liknande ljudböcker
Byn som vägrade dö (lättläst)
Camilla Wallqvister
Bengtssons hemlighet (lättläst)
Camilla Wallqvister
Fest med förhinder (lättläst)
Camilla Wallqvister
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson
Kött
David Szalay
Brevbäraren i Lizzanello
Francesca Giannone
Salta pärlor
Katarina Ekstedt, Niklas Ekstedt