Bengtssons hemlighet (lättläst) – ljudbok
Camilla WallqvisterInläst av Ester Claesson
Längd: 0h 60min
ISBN: 9789170537288
Lyssna på ljudboken Bengtssons hemlighet (lättläst) av Camilla Wallqvister inom facklitteratur. Speltiden är 60 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Ester Claesson
- Speltid
- 0h 60min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537288
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Bengtssons hemlighet (lättläst)?
Bengtssons hemlighet (lättläst) läses upp av Ester Claesson.
Hur lång är ljudboken Bengtssons hemlighet (lättläst)?
Speltiden för Bengtssons hemlighet (lättläst) är 60 minuter.
Var kan man lyssna på Bengtssons hemlighet (lättläst)?
Bengtssons hemlighet (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Fler ljudböcker av Camilla Wallqvister
Liknande ljudböcker
Byn som vägrade dö (lättläst)
Camilla Wallqvister
På andra sidan vägen (lättläst)
Camilla Wallqvister
Fest med förhinder (lättläst)
Camilla Wallqvister
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson
Där vinden dansar
Louise Strömberg
Spelet
Elle Kennedy
Salta pärlor
Katarina Ekstedt, Niklas Ekstedt