Ljudbokstoppen
Byn som vägrade dö (lättläst)

Byn som vägrade dö (lättläst) – ljudbok

Camilla Wallqvister

Inläst av Karin Ödkvist

Längd: 1h 40min

ISBN: 9789170537950

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Byn som vägrade dö (lättläst) av Camilla Wallqvister inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 40 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Karin Ödkvist
Speltid
1h 40min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537950

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Byn som vägrade dö (lättläst)?

Byn som vägrade dö (lättläst) läses upp av Karin Ödkvist.

Hur lång är ljudboken Byn som vägrade dö (lättläst)?

Speltiden för Byn som vägrade dö (lättläst) är 1 timmar och 40 minuter.

Var kan man lyssna på Byn som vägrade dö (lättläst)?

Byn som vägrade dö (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen