Ljudbokstoppen
Fest med förhinder (lättläst)

Fest med förhinder (lättläst) – ljudbok

Camilla Wallqvister

Inläst av Marika Bergström

ISBN: 9789188993311

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

Lyssna på ljudboken Fest med förhinder (lättläst) av Camilla Wallqvister inom skönlitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Fest med förhinder (lättläst)?

Fest med förhinder (lättläst) läses upp av Marika Bergström.

Var kan man lyssna på Fest med förhinder (lättläst)?

Fest med förhinder (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Marika Bergström
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789188993311