Ljudbokstoppen
Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)

Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst) – ljudbok

Niklas Krog, Maria Björn

Inläst av Björn Pedersen

Längd: 2h 47min

ISBN: 9789170537486

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst) av Niklas Krog, Maria Björn inom deckare. Speltiden är 2 timmar och 47 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
2h 47min
Vid 1,5×
1 h 51 min
Vid 2×
1 h 24 min
30-minuterspass
cirka 6
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Tillgänglighet i serien (3 delar)

BookBeat3 av 3 delar
Storytel2 av 3 delar

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)?

Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.

Hur lång är ljudboken Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)?

Speltiden för Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst) är 2 timmar och 47 minuter.

Vilken del i serien Kickboxaren är Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)?

Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst) är del 3 av 3 i serien Kickboxaren.

Var kan man lyssna på Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)?

Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Björn Pedersen
Speltid
2h 47min
Serie
Kickboxaren (del 3)
Kategori
Deckare
ISBN
9789170537486