Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst) – ljudbok
Niklas Krog, Maria BjörnInläst av Björn Pedersen
Längd: 2h 20min
ISBN: 9789170537349
Lyssna på ljudboken Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst) av Niklas Krog, Maria Björn inom deckare. Speltiden är 2 timmar och 20 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 20min
- Vid 1,5×
- 1 h 33 min
- Vid 2×
- 1 h 10 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (3 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst)?
Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst) läses upp av Björn Pedersen.
Hur lång är ljudboken Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst)?
Speltiden för Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst) är 2 timmar och 20 minuter.
Vilken del i serien Kickboxaren är Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst)?
Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst) är del 2 av 3 i serien Kickboxaren.
Var kan man lyssna på Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst)?
Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Björn Pedersen
- Speltid
- 2h 20min
- Serie
- Kickboxaren (del 2)
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537349
Fler delar i Kickboxaren
Liknande ljudböcker
Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)
Niklas Krog, Maria Björn
Kickboxaren 1 (lättläst)
Niklas Krog, Maria Björn
Den tystade polisen
Camilla Läckberg, Anna Bågstam
5:e Moseboken
Christina Larsson
Ske din vilja
Åsa Hellberg
Skyddad identitet
Camilla Läckberg, Anna Bågstam
Klanen
Pascal Engman
Olgas bok
Katarina Wennstam