Kickboxaren 1 (lättläst) – ljudbok
Niklas Krog, Maria BjörnInläst av Johan Svensson
Längd: 2h 6min
ISBN: 9789170534492
Lyssna på ljudboken Kickboxaren 1 (lättläst) av Niklas Krog, Maria Björn inom deckare. Speltiden är 2 timmar och 6 minuter. Finns hos BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 6min
- Vid 1,5×
- 1 h 24 min
- Vid 2×
- 1 h 3 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (3 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos BookBeat. Vi hittar den inte hos Storytel.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Kickboxaren 1 (lättläst)?
Kickboxaren 1 (lättläst) läses upp av Johan Svensson.
Hur lång är ljudboken Kickboxaren 1 (lättläst)?
Speltiden för Kickboxaren 1 (lättläst) är 2 timmar och 6 minuter.
Vilken del i serien Kickboxaren är Kickboxaren 1 (lättläst)?
Kickboxaren 1 (lättläst) är del 1 av 3 i serien Kickboxaren.
Var kan man lyssna på Kickboxaren 1 (lättläst)?
Kickboxaren 1 (lättläst) finns hos BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Johan Svensson
- Speltid
- 2h 6min
- Serie
- Kickboxaren (del 1)
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170534492
Fler delar i Kickboxaren
Liknande ljudböcker
Kickboxaren 2 - Fightern (lättläst)
Niklas Krog, Maria Björn
Kickboxaren 3 - Slutkampen (lättläst)
Niklas Krog, Maria Björn
Den tystade polisen
Camilla Läckberg, Anna Bågstam
5:e Moseboken
Christina Larsson
Ske din vilja
Åsa Hellberg
Skyddad identitet
Camilla Läckberg, Anna Bågstam
Klanen
Pascal Engman
Olgas bok
Katarina Wennstam