Ljudbokstoppen
Söka jobb (lättläst)

Söka jobb (lättläst) – ljudbok

Moa Candil

Inläst av Sari Eliasson

Längd: 0h 53min

ISBN: 9789188993441

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Söka jobb (lättläst) av Moa Candil inom facklitteratur. Speltiden är 53 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Sari Eliasson
Speltid
0h 53min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789188993441

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Söka jobb (lättläst)?

Söka jobb (lättläst) läses upp av Sari Eliasson.

Hur lång är ljudboken Söka jobb (lättläst)?

Speltiden för Söka jobb (lättläst) är 53 minuter.

Var kan man lyssna på Söka jobb (lättläst)?

Söka jobb (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen