Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst) – ljudbok
Moa CandilInläst av Marika Bergström
ISBN: 9789188993168
Lyssna på ljudboken Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst) av Moa Candil inom facklitteratur. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst)?
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst) läses upp av Marika Bergström.
Var kan man lyssna på Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst)?
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Marika Bergström
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993168
Fler ljudböcker av Moa Candil
Liknande ljudböcker
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 1 (lättläst)
Moa Candil
Söka jobb (lättläst)
Moa Candil
Börja plugga (lättläst)
Moa Candil
Sverige – från norr till söder
Moa Candil
Koll på arbetarrörelsen
Moa Candil
Föräldrar och barn - De första nio åren (lättläst)
Moa Candil
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson