Börja plugga (lättläst) – ljudbok
Moa CandilInläst av Sari Eliasson
Längd: 0h 45min
ISBN: 9789188993458
Lyssna på ljudboken Börja plugga (lättläst) av Moa Candil inom facklitteratur. Speltiden är 45 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 45min
- Vid 1,5×
- 30 min
- Vid 2×
- 23 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Börja plugga (lättläst)?
Börja plugga (lättläst) läses upp av Sari Eliasson.
Hur lång är ljudboken Börja plugga (lättläst)?
Speltiden för Börja plugga (lättläst) är 45 minuter.
Var kan man lyssna på Börja plugga (lättläst)?
Börja plugga (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Sari Eliasson
- Speltid
- 0h 45min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993458
Fler ljudböcker av Moa Candil
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 1 (lättläst)
Moa Candil
Söka jobb (lättläst)
Moa Candil
Koll på arbetarrörelsen
Moa Candil
Föräldrar och barn - De första nio åren (lättläst)
Moa Candil
Sverige – från norr till söder
Moa Candil
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst)
Moa Candil
Liknande ljudböcker
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 1 (lättläst)
Moa Candil
Söka jobb (lättläst)
Moa Candil
Sverige – från norr till söder
Moa Candil
Det är vi som bestämmer! - Så funkar demokrati. Nivå 3 (lättläst)
Moa Candil
Koll på arbetarrörelsen
Moa Candil
Föräldrar och barn - De första nio åren (lättläst)
Moa Candil
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson