I skuggorna (lättläst) – ljudbok
Sara LövestamInläst av Magnus Schmitz
Längd: 2h 18min
ISBN: 9789170537516
Lyssna på ljudboken I skuggorna (lättläst) av Sara Lövestam inom deckare. Speltiden är 2 timmar och 18 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 18min
- Vid 1,5×
- 1 h 32 min
- Vid 2×
- 1 h 9 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (3 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp I skuggorna (lättläst)?
I skuggorna (lättläst) läses upp av Magnus Schmitz.
Hur lång är ljudboken I skuggorna (lättläst)?
Speltiden för I skuggorna (lättläst) är 2 timmar och 18 minuter.
Vilken del i serien Kouplan Lättläst är I skuggorna (lättläst)?
I skuggorna (lättläst) är del 3 av 3 i serien Kouplan Lättläst.
Var kan man lyssna på I skuggorna (lättläst)?
I skuggorna (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Magnus Schmitz
- Speltid
- 2h 18min
- Serie
- Kouplan Lättläst (del 3)
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537516