Hjärterum (lättläst) – ljudbok
Sara LövestamInläst av Thomas Ekelöv
Längd: 2h 2min
ISBN: 9789170537554
Lyssna på ljudboken Hjärterum (lättläst) av Sara Lövestam inom deckare. Speltiden är 2 timmar och 2 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 2h 2min
- Vid 1,5×
- 1 h 21 min
- Vid 2×
- 1 h 1 min
- 30-minuterspass
- cirka 5
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (3 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Hjärterum (lättläst)?
Hjärterum (lättläst) läses upp av Thomas Ekelöv.
Hur lång är ljudboken Hjärterum (lättläst)?
Speltiden för Hjärterum (lättläst) är 2 timmar och 2 minuter.
Vilken del i serien Kouplan Lättläst är Hjärterum (lättläst)?
Hjärterum (lättläst) är del 4 av 3 i serien Kouplan Lättläst.
Var kan man lyssna på Hjärterum (lättläst)?
Hjärterum (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Thomas Ekelöv
- Speltid
- 2h 2min
- Serie
- Kouplan Lättläst (del 4)
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537554