Ljudbokstoppen
Flicka försvunnen (lättläst)

Flicka försvunnen (lättläst) – ljudbok

Sara Lövestam

Inläst av Victor Morell

Längd: 1h 48min

ISBN: 9789170537240

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Flicka försvunnen (lättläst) av Sara Lövestam inom deckare. Speltiden är 1 timmar och 48 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
1h 48min
Vid 1,5×
1 h 12 min
Vid 2×
54 min
30-minuterspass
cirka 4
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Tillgänglighet i serien (5 delar)

BookBeat5 av 5 delar
Storytel5 av 5 delar

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Flicka försvunnen (lättläst)?

Flicka försvunnen (lättläst) läses upp av Victor Morell.

Hur lång är ljudboken Flicka försvunnen (lättläst)?

Speltiden för Flicka försvunnen (lättläst) är 1 timmar och 48 minuter.

Vilken del i serien Kouplan är Flicka försvunnen (lättläst)?

Flicka försvunnen (lättläst) är del 1 av 5 i serien Kouplan.

Var kan man lyssna på Flicka försvunnen (lättläst)?

Flicka försvunnen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Victor Morell
Speltid
1h 48min
Serie
Kouplan (del 1)
Kategori
Deckare
ISBN
9789170537240