VIP-rummet (lättläst) – ljudbok
Jens LapidusInläst av Patrik Hont
ISBN: 9789179494780
Lyssna på ljudboken VIP-rummet (lättläst) av Jens Lapidus inom deckare. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp VIP-rummet (lättläst)?
VIP-rummet (lättläst) läses upp av Patrik Hont.
Var kan man lyssna på VIP-rummet (lättläst)?
VIP-rummet (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Patrik Hont
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789179494780