Ljudbokstoppen
Top dogg (lättläst)

Top dogg (lättläst) – ljudbok

Jens Lapidus

Inläst av Patrik Hont

ISBN: 9789179495916

🎙 Mänsklig uppläsare Deckare

Lyssna på ljudboken Top dogg (lättläst) av Jens Lapidus inom deckare. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Top dogg (lättläst)?

Top dogg (lättläst) läses upp av Patrik Hont.

Var kan man lyssna på Top dogg (lättläst)?

Top dogg (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Patrik Hont
Kategori
Deckare
ISBN
9789179495916