Vickys värdshus (lättläst) – ljudbok
Sara PabornInläst av Malin Halland
Längd: 0h 37min
ISBN: 9789188993519
Lyssna på ljudboken Vickys värdshus (lättläst) av Sara Paborn inom facklitteratur. Speltiden är 37 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Malin Halland
- Speltid
- 0h 37min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993519
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Vickys värdshus (lättläst)?
Vickys värdshus (lättläst) läses upp av Malin Halland.
Hur lång är ljudboken Vickys värdshus (lättläst)?
Speltiden för Vickys värdshus (lättläst) är 37 minuter.
Var kan man lyssna på Vickys värdshus (lättläst)?
Vickys värdshus (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.