Ljudbokstoppen
Kanotklubben (lättläst)

Kanotklubben (lättläst) – ljudbok

Sara Paborn

Inläst av Marika Bergström

Längd: 0h 46min

ISBN: 9789188993427

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Kanotklubben (lättläst) av Sara Paborn inom facklitteratur. Speltiden är 46 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.

Uppläsare
Marika Bergström
Speltid
0h 46min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789188993427

Var kan man lyssna?

Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Kanotklubben (lättläst)?

Kanotklubben (lättläst) läses upp av Marika Bergström.

Hur lång är ljudboken Kanotklubben (lättläst)?

Speltiden för Kanotklubben (lättläst) är 46 minuter.

Var kan man lyssna på Kanotklubben (lättläst)?

Kanotklubben (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen