Ljudbokstoppen
Vi ska vinna! (lättläst)

Vi ska vinna! (lättläst) – ljudbok

Martin Palmqvist

Inläst av Ronnie Bäck

Längd: 0h 20min

ISBN: 9789189951471

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

”Vi ska vinna! (lättläst)” är en ljudbok inom skönlitteratur av Martin Palmqvist. Inläsningen görs av Ronnie Bäck och är 20 minuter lång.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-23
Uppläsare
Ronnie Bäck
Speltid
0h 20min
Kategori
Skönlitteratur
ISBN
9789189951471

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 20min
Vid 1,5×
13 min
Vid 2×
10 min
30-minuterspass
cirka 1
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 23 augusti 2026

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen