Fallet Anna Frid (lättläst) – ljudbok
Martin PalmqvistInläst av Peter Öberg
ISBN: 9789170537448
Lyssna på ljudboken Fallet Anna Frid (lättläst) av Martin Palmqvist inom deckare. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Fallet Anna Frid (lättläst)?
Fallet Anna Frid (lättläst) läses upp av Peter Öberg.
Var kan man lyssna på Fallet Anna Frid (lättläst)?
Fallet Anna Frid (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Peter Öberg
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537448
Fler ljudböcker av Martin Palmqvist
Liknande ljudböcker
Ester Hård: Döden från skyn
Martin Palmqvist
Vi ska vinna! (lättläst)
Martin Palmqvist
Linas passning
Martin Palmqvist
Linas räddning
Martin Palmqvist
Tre nollor för mycket
Martin Palmqvist
Alex och det magiska slutet
Martin Palmqvist
Sista matchen?
Martin Palmqvist
Alex och den magiska matchen
Martin Palmqvist