Växtkraft (lättläst) – ljudbok
Emma Frey-SkøttInläst av Ylva Törnlund
Längd: 0h 38min
ISBN: 9789188993588
Lyssna på ljudboken Växtkraft (lättläst) av Emma Frey-Skøtt inom facklitteratur. Speltiden är 38 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 38min
- Vid 1,5×
- 25 min
- Vid 2×
- 19 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Växtkraft (lättläst)?
Växtkraft (lättläst) läses upp av Ylva Törnlund.
Hur lång är ljudboken Växtkraft (lättläst)?
Speltiden för Växtkraft (lättläst) är 38 minuter.
Var kan man lyssna på Växtkraft (lättläst)?
Växtkraft (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Ylva Törnlund
- Speltid
- 0h 38min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993588