Sorg och saknad (lättläst) – ljudbok
Emma Frey-SkøttInläst av Sari Eliasson
Längd: 0h 38min
ISBN: 9789189149724
”Sorg och saknad (lättläst)” är en ljudbok inom noveller av Emma Frey-Skøtt. Inläsningen görs av Sari Eliasson och är 38 minuter lång.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Sari Eliasson
- Speltid
- 0h 38min
- Kategori
- Noveller
- ISBN
- 9789189149724
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 38min
- Vid 1,5×
- 25 min
- Vid 2×
- 19 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.