Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst – ljudbok
Bengt FredriksonInläst av Örjan Blix
Längd: 1h 22min
ISBN: 9789188993069
Lyssna på ljudboken Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst av Bengt Fredrikson inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 22 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 22min
- Vid 1,5×
- 55 min
- Vid 2×
- 41 min
- 30-minuterspass
- cirka 3
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst?
Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst läses upp av Örjan Blix.
Hur lång är ljudboken Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst?
Speltiden för Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst är 1 timmar och 22 minuter.
Var kan man lyssna på Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst?
Vad är problemet med klimatet? Nivå 1 / Lättläst finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Örjan Blix
- Speltid
- 1h 22min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993069
Fler ljudböcker av Bengt Fredrikson
Sveriges historia – Från istid till EU (lättläst)
Bengt Fredrikson
Titanic - katastrofen (lättläst)
Bengt Fredrikson
Albert Einstein - Det modiga geniet (lättläst)
Bengt Fredrikson
Vad är problemet med klimatet? Nivå 3 / Lättläst
Bengt Fredrikson
Koll på Palmemordet
Bengt Fredrikson
Lätta friluftsboken
Bengt Fredrikson
Liknande ljudböcker
Sveriges historia – Från istid till EU (lättläst)
Bengt Fredrikson
Titanic - katastrofen (lättläst)
Bengt Fredrikson
Vad är problemet med klimatet? Nivå 3 / Lättläst
Bengt Fredrikson
Lätta friluftsboken
Bengt Fredrikson
Albert Einstein - Det modiga geniet (lättläst)
Bengt Fredrikson
Koll på Palmemordet
Bengt Fredrikson
Okuvliga kvinnors klubb
Kathryn Stockett
Bortom broarna
Kristina Ohlsson