Ljudbokstoppen
Titanic - katastrofen (lättläst)

Titanic - katastrofen (lättläst) – ljudbok

Bengt Fredrikson

Inläst av Dodo Parikas

Längd: 2h 29min

ISBN: 9789170533792

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Titanic - katastrofen (lättläst) av Bengt Fredrikson inom facklitteratur. Speltiden är 2 timmar och 29 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
2h 29min
Vid 1,5×
1 h 39 min
Vid 2×
1 h 15 min
30-minuterspass
cirka 5
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Titanic - katastrofen (lättläst)?

Titanic - katastrofen (lättläst) läses upp av Dodo Parikas.

Hur lång är ljudboken Titanic - katastrofen (lättläst)?

Speltiden för Titanic - katastrofen (lättläst) är 2 timmar och 29 minuter.

Var kan man lyssna på Titanic - katastrofen (lättläst)?

Titanic - katastrofen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Dodo Parikas
Speltid
2h 29min
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170533792