Ljudbokstoppen
Ut med hunden (lättläst)

Ut med hunden (lättläst) – ljudbok

Sarah Andersson, Lars Lindqvist

Inläst av Kerstin Andersson

Längd: 0h 11min

ISBN: 9789170537042

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Ut med hunden (lättläst) av Sarah Andersson, Lars Lindqvist inom facklitteratur. Speltiden är 11 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
0h 11min
Vid 1,5×
7 min
Vid 2×
6 min
30-minuterspass
cirka 1
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Tillgänglighet i serien (2 delar)

BookBeat2 av 2 delar
Storytel2 av 2 delar

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Ut med hunden (lättläst)?

Ut med hunden (lättläst) läses upp av Kerstin Andersson.

Hur lång är ljudboken Ut med hunden (lättläst)?

Speltiden för Ut med hunden (lättläst) är 11 minuter.

Vilken del i serien Sjöbergs affär är Ut med hunden (lättläst)?

Ut med hunden (lättläst) är del 1 av 2 i serien Sjöbergs affär.

Var kan man lyssna på Ut med hunden (lättläst)?

Ut med hunden (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Kerstin Andersson
Speltid
0h 11min
Serie
Sjöbergs affär (del 1)
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537042

Fler delar i Sjöbergs affär