Bråk i bilen (lättläst) – ljudbok
Sarah Andersson, Lars Lindqvist
Inläst av Kerstin Andersson
Längd: 0h 13min
ISBN: 9789170537059
Lyssna på ljudboken Bråk i bilen (lättläst) av Sarah Andersson, Lars Lindqvist inom facklitteratur. Speltiden är 13 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 13min
- Vid 1,5×
- 9 min
- Vid 2×
- 7 min
- 30-minuterspass
- cirka 1
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (2 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Bråk i bilen (lättläst)?
Bråk i bilen (lättläst) läses upp av Kerstin Andersson.
Hur lång är ljudboken Bråk i bilen (lättläst)?
Speltiden för Bråk i bilen (lättläst) är 13 minuter.
Vilken del i serien Sjöbergs affär är Bråk i bilen (lättläst)?
Bråk i bilen (lättläst) är del 2 av 2 i serien Sjöbergs affär.
Var kan man lyssna på Bråk i bilen (lättläst)?
Bråk i bilen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Kerstin Andersson
- Speltid
- 0h 13min
- Serie
- Sjöbergs affär (del 2)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789170537059