Under Slussen (lättläst) – ljudbok
Jack WernerInläst av Thomas Ekeöf
Längd: 0h 42min
ISBN: 9789170537776
Lyssna på ljudboken Under Slussen (lättläst) av Jack Werner inom deckare. Speltiden är 42 minuter. Finns hos BookBeat och Storytel — prova gratis.
- Uppläsare
- Thomas Ekeöf
- Speltid
- 0h 42min
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789170537776
Var kan man lyssna?
Boken finns hos 4 ljudbokstjänster. Prova gratis hos någon av dem.
Fler ljudbokstjänster
Boken kan även finnas hos dessa tjänster.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Under Slussen (lättläst)?
Under Slussen (lättläst) läses upp av Thomas Ekeöf.
Hur lång är ljudboken Under Slussen (lättläst)?
Speltiden för Under Slussen (lättläst) är 42 minuter.
Var kan man lyssna på Under Slussen (lättläst)?
Under Slussen (lättläst) finns hos BookBeat och Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: BookBeat 90 dagar (30 h) och Storytel 30 dagar.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Fler ljudböcker av Jack Werner
Liknande ljudböcker
Creepypasta : spökhistorier från internet
Jack Werner
"Ja skiter i att det är fejk det är förjävligt ändå" : om myter på nätet, fejkade berättelser och vikten av källkritik
Jack Werner
Ormen Friske
Jack Werner
Den tystade polisen
Camilla Läckberg, Anna Bågstam
Olgas bok
Katarina Wennstam
Ske din vilja
Åsa Hellberg
Skyddad identitet
Camilla Läckberg, Anna Bågstam
Klanen
Pascal Engman