Under fullmånen (lättläst) – ljudbok
Lisa Förare
Inläst av Örjan Blix
Längd: 1h 6min
ISBN: 9789188993144
Lyssna på ljudboken Under fullmånen (lättläst) av Lisa Förare inom fantasy. Speltiden är 1 timmar och 6 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 6min
- Vid 1,5×
- 44 min
- Vid 2×
- 33 min
- 30-minuterspass
- cirka 3
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Under fullmånen (lättläst)?
Under fullmånen (lättläst) läses upp av Örjan Blix.
Hur lång är ljudboken Under fullmånen (lättläst)?
Speltiden för Under fullmånen (lättläst) är 1 timmar och 6 minuter.
Var kan man lyssna på Under fullmånen (lättläst)?
Under fullmånen (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Örjan Blix
- Speltid
- 1h 6min
- Kategori
- Fantasy
- ISBN
- 9789188993144
Fler ljudböcker av Lisa Förare
Liknande ljudböcker
Strandflickan (lättläst)
Lisa Förare
Harry Potter och De Vises Sten
J.K. Rowling
Fourth Wing (svensk utgåva)
Rebecca Yarros
Dire Bound (svensk utgåva)
Sable Sorensen
Harry Potter och Hemligheternas kammare
J.K. Rowling
Den första bruden
Nora Roberts
Harry Potter and the Philosopher's Stone
J.K. Rowling
Harry Potter och Fången från Azkaban
J.K. Rowling