Strandflickan (lättläst) – ljudbok
Lisa Förare
Inläst av Camilla Bard
Längd: 0h 50min
ISBN: 9789188993472
Lyssna på ljudboken Strandflickan (lättläst) av Lisa Förare inom facklitteratur. Speltiden är 50 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 50min
- Vid 1,5×
- 33 min
- Vid 2×
- 25 min
- 30-minuterspass
- cirka 2
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Strandflickan (lättläst)?
Strandflickan (lättläst) läses upp av Camilla Bard.
Hur lång är ljudboken Strandflickan (lättläst)?
Speltiden för Strandflickan (lättläst) är 50 minuter.
Var kan man lyssna på Strandflickan (lättläst)?
Strandflickan (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Camilla Bard
- Speltid
- 0h 50min
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993472