Snabba cash (lättläst) – ljudbok
Jens LapidusInläst av Joakim Saedén
ISBN: 9789177236412
Lyssna på ljudboken Snabba cash (lättläst) av Jens Lapidus inom thriller. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Snabba cash (lättläst)?
Snabba cash (lättläst) läses upp av Joakim Saedén.
Var kan man lyssna på Snabba cash (lättläst)?
Snabba cash (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Joakim Saedén
- Kategori
- Thriller
- ISBN
- 9789177236412
Fler ljudböcker av Jens Lapidus
Liknande ljudböcker
Business Class: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
På jakt: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
Filmen: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
Mamma försökte: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
Ett område vi kallade vårt: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
Ett fax från evigheten : novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
Pulver: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus
Alborazmassivet: En novell ur Mamma försökte
Jens Lapidus