Ljudbokstoppen
Aldrig fucka upp (lättläst)

Aldrig fucka upp (lättläst) – ljudbok

Jens Lapidus

Inläst av Lukas Larsson

ISBN: 9789177238188

🎙 Mänsklig uppläsare Thriller

Lyssna på ljudboken Aldrig fucka upp (lättläst) av Jens Lapidus inom thriller. Finns hos Storytel. Prova gratis.

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

3 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-06-18

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Aldrig fucka upp (lättläst)?

Aldrig fucka upp (lättläst) läses upp av Lukas Larsson.

Var kan man lyssna på Aldrig fucka upp (lättläst)?

Aldrig fucka upp (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.

Uppläsare
Lukas Larsson
Kategori
Thriller
ISBN
9789177238188