Slutet på sommaren (lättläst) – ljudbok
Anders De La MotteInläst av Sari Eliasson
ISBN: 9789179497484
Lyssna på ljudboken Slutet på sommaren (lättläst) av Anders De La Motte inom ungdom. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Slutet på sommaren (lättläst)?
Slutet på sommaren (lättläst) läses upp av Sari Eliasson.
Var kan man lyssna på Slutet på sommaren (lättläst)?
Slutet på sommaren (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Sari Eliasson
- Kategori
- Ungdom
- ISBN
- 9789179497484