Sköna Maj (lättläst) – ljudbok
Eli Åhman OwetzInläst av Marika Bergström
Längd: 1h 51min
ISBN: 9789188993120
Lyssna på ljudboken Sköna Maj (lättläst) av Eli Åhman Owetz inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 51 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 51min
- Vid 1,5×
- 1 h 14 min
- Vid 2×
- 56 min
- 30-minuterspass
- cirka 4
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (2 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Sköna Maj (lättläst)?
Sköna Maj (lättläst) läses upp av Marika Bergström.
Hur lång är ljudboken Sköna Maj (lättläst)?
Speltiden för Sköna Maj (lättläst) är 1 timmar och 51 minuter.
Vilken del i serien Maj och Lennart är Sköna Maj (lättläst)?
Sköna Maj (lättläst) är del 1 av 2 i serien Maj och Lennart.
Var kan man lyssna på Sköna Maj (lättläst)?
Sköna Maj (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Marika Bergström
- Speltid
- 1h 51min
- Serie
- Maj och Lennart (del 1)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993120