En jul tillsammans (lättläst) – ljudbok
Eli Åhman OwetzInläst av Camilla Bard
Längd: 1h 2min
ISBN: 9789188993359
Lyssna på ljudboken En jul tillsammans (lättläst) av Eli Åhman Owetz inom facklitteratur. Speltiden är 1 timmar och 2 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 1h 2min
- Vid 1,5×
- 41 min
- Vid 2×
- 31 min
- 30-minuterspass
- cirka 3
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (2 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp En jul tillsammans (lättläst)?
En jul tillsammans (lättläst) läses upp av Camilla Bard.
Hur lång är ljudboken En jul tillsammans (lättläst)?
Speltiden för En jul tillsammans (lättläst) är 1 timmar och 2 minuter.
Vilken del i serien Maj och Lennart är En jul tillsammans (lättläst)?
En jul tillsammans (lättläst) är del 2 av 2 i serien Maj och Lennart.
Var kan man lyssna på En jul tillsammans (lättläst)?
En jul tillsammans (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Camilla Bard
- Speltid
- 1h 2min
- Serie
- Maj och Lennart (del 2)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993359