Sista brevet till Sverige (lättläst) – ljudbok
Vilhelm MobergInläst av Örjan Blixt
Längd: 5h 24min
ISBN: 9789188993021
Lyssna på ljudboken Sista brevet till Sverige (lättläst) av Vilhelm Moberg inom facklitteratur. Speltiden är 5 timmar och 24 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 5h 24min
- Vid 1,5×
- 3 h 36 min
- Vid 2×
- 2 h 42 min
- 30-minuterspass
- cirka 11
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Tillgänglighet i serien (3 delar)
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Sista brevet till Sverige (lättläst)?
Sista brevet till Sverige (lättläst) läses upp av Örjan Blixt.
Hur lång är ljudboken Sista brevet till Sverige (lättläst)?
Speltiden för Sista brevet till Sverige (lättläst) är 5 timmar och 24 minuter.
Vilken del i serien Utvandrarna / Lättläst är Sista brevet till Sverige (lättläst)?
Sista brevet till Sverige (lättläst) är del 4 av 3 i serien Utvandrarna / Lättläst.
Var kan man lyssna på Sista brevet till Sverige (lättläst)?
Sista brevet till Sverige (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).
- Uppläsare
- Örjan Blixt
- Speltid
- 5h 24min
- Serie
- Utvandrarna / Lättläst (del 4)
- Kategori
- Facklitteratur
- ISBN
- 9789188993021
Fler delar i Utvandrarna / Lättläst
Fler ljudböcker av Vilhelm Moberg
Liknande ljudböcker
Invandrarna (lättläst)
Vilhelm Moberg
Nybyggarna (lättläst)
Vilhelm Moberg
Att övervaka överheten
Vilhelm Moberg
Fallet Krukmakaregatan : De försvunna polispapperens gåta
Vilhelm Moberg
Utvandrarna
Vilhelm Moberg
Invandrarna
Vilhelm Moberg
Nybyggarna
Vilhelm Moberg
Sista brevet till Sverige
Vilhelm Moberg