Ljudbokstoppen
Invandrarna (lättläst)

Invandrarna (lättläst) – ljudbok

Vilhelm Moberg

Inläst av Magnus Schmitz

Längd: 5h 25min

ISBN: 9789170537479

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

Lyssna på ljudboken Invandrarna (lättläst) av Vilhelm Moberg inom facklitteratur. Speltiden är 5 timmar och 25 minuter. Finns hos Storytel och BookBeat. Prova gratis.

Praktisk lyssningsguide

Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.

Normal hastighet
5h 25min
Vid 1,5×
3 h 37 min
Vid 2×
2 h 43 min
30-minuterspass
cirka 11
4tjänster i katalogenmänsklig uppläsareTjänster kontrollerade 9 augusti 2026

Jämför lyssningsalternativ

Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.

4 tjänster för den här ljudboken Kontrollerad 2026-08-09

Tillgänglighet i serien (3 delar)

BookBeat3 av 3 delar
Storytel3 av 3 delar

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-09.

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Vanliga frågor om ljudboken

Vem läser upp Invandrarna (lättläst)?

Invandrarna (lättläst) läses upp av Magnus Schmitz.

Hur lång är ljudboken Invandrarna (lättläst)?

Speltiden för Invandrarna (lättläst) är 5 timmar och 25 minuter.

Vilken del i serien Utvandrarna / Lättläst är Invandrarna (lättläst)?

Invandrarna (lättläst) är del 2 av 3 i serien Utvandrarna / Lättläst.

Var kan man lyssna på Invandrarna (lättläst)?

Invandrarna (lättläst) finns hos Storytel och BookBeat. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar och BookBeat 90 dagar (30 h).

Uppläsare
Magnus Schmitz
Speltid
5h 25min
Serie
Utvandrarna / Lättläst (del 2)
Kategori
Facklitteratur
ISBN
9789170537479