Prinsen (lättläst) – ljudbok
Maria Thörn
Inläst av Ronnie Bäck
Längd: 0h 23min
ISBN: 9789189951440
”Prinsen (lättläst)” är en ljudbok inom deckare av Maria Thörn. Inläsningen görs av Ronnie Bäck och är 23 minuter lång.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns hos både Storytel och BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
- Uppläsare
- Ronnie Bäck
- Speltid
- 0h 23min
- Kategori
- Deckare
- ISBN
- 9789189951440
Praktisk lyssningsguide
Så lång tid tar ljudboken ungefär beroende på hur du lyssnar.
- Normal hastighet
- 0h 23min
- Vid 1,5×
- 15 min
- Vid 2×
- 12 min
- 30-minuterspass
- cirka 1
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.