Ljudbokstoppen
Premiären (lättläst) – omslag till ljudboken av Marie Albertsson

Premiären (lättläst) – ljudbok

Marie Albertsson

Inläst av lina Einarsson

Längd: 0h 40min

5,0 av 5 stjärnor, 1 betyg hos Storytel

1 betyg hos Storytel

🎙 Mänsklig uppläsare Facklitteratur

”Premiären (lättläst)” är del 2 av 2 i serien Gruppboendet Lunden av Marie Albertsson. Inläsningen görs av lina Einarsson och är 40 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2023.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

4 tjänster för den här ljudboken.

Tillgänglighet i serien (2 delar)

BookBeat 2 av 2 delar
Storytel 2 av 2 delar

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Uppläsare
lina Einarsson
Speltid
0h 40min
Serie
Gruppboendet Lunden (del 2)
Kategori
Facklitteratur
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2023
ISBN
9789188993502

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Fler delar i Gruppboendet Lunden