Ljudbokstoppen
Hitta hem (lättläst) – omslag till ljudboken av Marie Albertsson

Hitta hem (lättläst) – ljudbok

Marie Albertsson

Inläst av Örjan Blix

Längd: 0h 59min

3,6 av 5 stjärnor, 5 betyg hos Storytel

5 betyg hos Storytel

🎙 Mänsklig uppläsare Skönlitteratur

”Hitta hem (lättläst)” är del 1 av 2 i serien Gruppboendet Lunden av Marie Albertsson. Inläsningen görs av Örjan Blix och är 59 minuter lång. Den är utgiven av LL-förlaget 2022.

Var kan du lyssna på den här ljudboken?

Finns hos både Storytel och BookBeat.

4 tjänster för den här ljudboken.

Tillgänglighet i serien (2 delar)

BookBeat 2 av 2 delar
Storytel 2 av 2 delar

Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-08-23.

Uppläsare
Örjan Blix
Speltid
0h 59min
Serie
Gruppboendet Lunden (del 1)
Kategori
Skönlitteratur
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
2022
ISBN
9789188993281

Läsarnas betyg

Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.

Betygsätt den här ljudboken

Tar 5 sekunder och hjälper andra lyssnare att välja.

Berättelsen
Uppläsningen

Fler delar i Gruppboendet Lunden