Öppet hav (lättläst) – ljudbok
Annika ThorInläst av Lo Tamborini
ISBN: 9789180780094
Lyssna på ljudboken Öppet hav (lättläst) av Annika Thor inom ungdom. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Öppet hav (lättläst)?
Öppet hav (lättläst) läses upp av Lo Tamborini.
Var kan man lyssna på Öppet hav (lättläst)?
Öppet hav (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Lo Tamborini
- Kategori
- Ungdom
- ISBN
- 9789180780094