Havets djup (lättläst) – ljudbok
Annika ThorInläst av Lo Tamborini
ISBN: 9789180771887
Lyssna på ljudboken Havets djup (lättläst) av Annika Thor inom barn. Finns hos Storytel. Prova gratis.
Jämför lyssningsalternativ
Vi jämför tjänsterna som finns i vår katalog, så att du kan välja utifrån hela serien – inte bara den här titeln.
Var kan du lyssna på den här ljudboken?
Finns bara hos Storytel. Vi hittar den inte hos BookBeat.
Vi bevakar katalogerna hos Storytel och BookBeat. Andra tjänster kan också ha titeln. Kontrollerad 2026-06-18.
Läsarnas betyg
Inga betyg än. Bli först att recensera den här ljudboken.
Vanliga frågor om ljudboken
Vem läser upp Havets djup (lättläst)?
Havets djup (lättläst) läses upp av Lo Tamborini.
Var kan man lyssna på Havets djup (lättläst)?
Havets djup (lättläst) finns hos Storytel. Nya lyssnare kan prova gratis: Storytel 30 dagar.
- Uppläsare
- Lo Tamborini
- Kategori
- Barn
- ISBN
- 9789180771887